Rabu, 26 September 2012

semalam hari gaji, ada org nak makan pizza hut

Fuhh tajuk, apsal pelik jek? wakakakaka... belasah ajerlah yerk.. yg penting penyampaian aku tu betul.. semalam hari gaji, pastu ada org sibuk nak makan pizza hut.. ada paham??

semalam memang hari yang ditunggu2 oleh semua pekerja gomen termasuk aku.. lepas raya masing2 sangap!! hahahaha.... siang kerja mcm biasa, masih behave.. tapi tengahari tu aku sempat terjah ke alamanda bayar bil hp yg dh kena blok sehari sebelum tuh.. gler ngko!! bil aku ni pun mcm tau2 jek dh nak hari gaji, boleh plak kena sekat.. adoiii!!

settle cucuk duit dan bayar bil, aku sempat lagik survey sandel.. aku kan berangan mau wedges 3 inci macam org ittew pakai.. sudah skodeng di vincci dan jumpa yang aku berkenan.. weee!! kembangnya ati, tapi aku tak beli pun, tengok harga pastu letak balik.. cuma sayangnya warna kuning labu yg aku nak takder.. *nanges... :( yg ada warna peach.. ahhh~ aku rasa itu pun sesuai kot..hehehehe... *senyum balik.. settle vincci singgah plak kedai buku.. skodeng novel Adam dan Hawa.. owhhh!! kulit novel yg ada abg aaron takder stok.. huwaaa!! yg ada kulit lama, sama mcm kulit novel aku yg hilang.. tapi takper... tgk jek dulu, pastu letak balik.. (sampai arini aku masih pelik mana hilangnya novel adamhawa aku yek? ada toyolkah? uwahhh.. mintak dijauhkan..) sempat singgah watson beli lipstik yg dh habis. dh smpi opis menyesal, warna tak matching.. arghhhh!!!!!!

lepas tu patah balik ke maxis, mana plak kak ana nih? dh 18x aku lalu lalang depan maxis smpi ada sorang brader tu peratikan aku jek.. hahaha.. seram plak aku dibuatnya.. phewwww~~ tunggu punya tunggu smpi jugak makcik tuh.. dia kan kena ragut ari sabtu lepas, hbeg sme lesap.. termasuk la simkad dan telefon gnote cina dia tuh.. kesiannn.. tu la kak, lenkali jgn bawa barang banyak2.. akak slalu jalan sensorang senang jek org nak buat pape.. dapatla balik 2 no hp dia yg kena curi tuh.. 1 no bayar 10 hengget, okeh.. ini igtn utk aku kalo2 simkad aku hilang.. kena bayar okeh kalo nak amik balik no ko tuh. bukan pree.. settle tu p makan kat fudkot.. lepas tu baru balik opis.. smpi opis kul 3.. wakakaka.. heaven!!

malamnya pulak konon nak surveykan hp kak ana kat mines tapi mmg tak sempat, last2 p warta bangi jek.. dhtu dia nak tepon yg harga 50hengget!! mana nak jumpa oiiii~~~~ lantakkan ajerlah, yg penting aku dh tunaikan janji.. tujuan utama pun nak beli susu untuk anak2.. lalu depan pizza kakak nak makan pizza lak.. alahaiiiii~~~ layankan ajerlah kan, kebetulan dh ari gaji.. hehe... adik sempat tumpahkan air kat baju, jatuhkan cawan, turun naik baby chair.. aduhai~ kurang kesabaran aku dibuatnya.. settle semua terus balik.. takdan la aku nak beli wedges idaman ati tuh.. uhukss!! =(


masih layak mendapat hidangan percuma =)


sup mama pun kena rembat.. pastu tak habis.. iskk!!

berjaya habiskan sepotong pizza dengan paksaan.. kalo tak paksa mmg takkan habisla..


okehhhh, masa dh time... siap2 nak balik dan bawa anak2 p main taman.. adoiyaii!!! 


gambar semalam, seronok adik yerk!

dh jadi rutin harian 2 beradik, balik dr skolah wajib singgah taman.. hukhuk

papa baru smpi, pickup kami kat taman. petang nie pickup kami lagik yer papa!



0 kepochi:

Blog Widget by LinkWithin