Rabu, 26 September 2012

sabarlah wahai hati

aku dh lama bersabar tapi biasalah kan setiap kesabaran manusia ada batasannya..

sabar pasal apa? pasal itu fesbuk laa... banyak siaw laaaaa.... arghh!!!! aku tensen!! geram!! sakit & panas ati!! dari pagi lagik mmg mood aku tak bape nak baik, situasi diri aku pun x bape nak baik.. Ya Allah, memang dugaan betul.. aku perasan dari minggu lepas org tu dh brani tag gambar kat wall aku, memula skali, 2 kali, 3 kali, aku masih diamkan jugak. mungkin sebab dia nak kongsikan kebahagiaan dengan aku.. cehhhh!!! bahagia konon.. puihhhh!!!

tapi arinie dia mmg silap langkah, skali aku nampak dia tag, terus darah aku naik ke muka.. tu yg keluar status aku mcm org meroyan.. wakakakakka.... aku pedulik hape ko jiran atau sedara. selama nie mmg ko yg slalu porak perandakan ketenangan hidup aku. masa belum dpt muka ko memang manis mcm madu, bila dh dpt muka ko memang mcm bangkai!! benciiiiiiiiiiiii~~ langsung tak penah tanya kabar berita kami semua kan? mcm tu pun nak suruh aku berdiam diri lagik? takperlah, aku redho jek.. mungkin dulu sebab mmg aku yg bodoh, terlampau ikutkan hati yang mati.. memang bukan rezeki aku agaknya.. insyaAllah, rezeki Allah ada dimana2.. selagi kita usaha selagi tu kita akan jumpa..

dan tadi aku perasan dia balas balik apa yg aku kata.. dia kata kalau tak pandai boleh diajar, tapi bila dh tak boleh diajar itu maknanya kurang ajar.. last skali dia take noted "pesanan untuk diri sendiri" bhahahah~~ ko tak payahla nak pesan bagai mcm tu.. apsal tak terus terang ckp jek "pesanan untuk angel" kan senang??!! kahkah.. sukati ko ler kan.. yg penting ati aku dh puas dpt lepaskan apa yg terbuku selama nie.. mcm yg aku kata, selama ni aku pun tak penah mintak sedekah ngan korang, tak penah ganggu hidup korang, boleh tak korang jangan ganggu gugat hidup aku lagi??? sekian!!!

dari aku yg sakit hati~ DEMMMMM!!!!

* dunia nie bulat, kita tak selalunya di atas.. sama² renungkan dan selamat beramal.. buangkan la sifat hasad dengki dan busuk ati aku Ya Allah.. aminnn~~



0 kepochi:

Blog Widget by LinkWithin