Rabu, 5 September 2012

bosan luar biasa..

boringnya la haiii~~ lambat pulak nak pukul 5.. 2 jam ibarat 8 jam.. ehehehe...

arinie rasa mcm letih sgt la pulak, agaknya sbb tak cukup tido. pagi tadi terjaga kul 12.30pm, langsung tak tido smpi skrg. itu sebab ada teman berbual, encik suami...dia pun tak tido.. sibuk siapkan paperwork.. sian encik suami aku, susah rupanya kerja mcm dia.. siang² kerja kat tengah panas buta, malam² pulak kena bersengkang mata siapkan paperwork. itupun aku suka nak marah² dia sebab selalu balik keje lambat.. huhu~~ mahapkan ai abang.. nanti dapat gaji jangan lupa blanje ai okeh! hahahaha~~

arini keje mcm biasa...... duk melangut jek kat opis, on pc, main game, uplod gambo, ngadap hp, makan, kunyah itu, kunyah ini, ngantuk.. aiyaaaaaa~~~ apa mau bikin nih.. sangap giler lah lepas² raya nie.. tengahari tadi plak ujan turun dengan lebatnya.. mata aku mcm kena gam!!! tapi tetap tak mau lelap.. bila punch clock dh bunyi sibuk pulak dia nak tutup.. haishh!! stresssssss~~ T_T

opis nie tengah huru hara dengan sambutan raya kat Stadium Juara, Bukit Kiara esok.. aku kena duty yg sebenonya tapi sebab diorang tak sediakan pengangkutan aku dah malas nak amik port.. dhla suruh aku duty, pastu buat jamuan kat jauh² ceruk sana, pastu lagi katanya kena pegi sendiri² sebab pengangkutan tak disediakan.. encik suami aku pun marah.. katanya... GILER HAPEEEEE????!!!! suruh duty tapi suruh pegi sendiri².. haaaa~~ kan dah kena giler.. aku pun dh tawar hati. kalo ada org yang sudi nak bawa aku ke sana, aku ikut jekla.. kalo takder lagik bagus! aku duk opis goyang kaki jek.. ngehehe... dhla, bosan citer psl opis nie.. balik² gitu jugak.. lambatnya nak tgu ari Jumaat kan.. pastu Sabtu Ahad cuti! =p

daripada bosan tak tentu hala baik layan gambar puteri2 aku nih... cerah sket biji mata yg makin lama makin layu nih..














0 kepochi:

Blog Widget by LinkWithin