Selasa, 6 Disember 2011

Bundle, Bundle..

Xtiviti wajib bila balik BP, pagi² mesti pegi bundle.. kalo tak pegi mmg tak sah..org BP mesti tau punya bundle nie kat mana.. mcm kat JB tu haaa, Pasar Karat namanya.. lebih kurang sama la kat BP nie.. jual barang2 2nd hand dari Singapore.. mcm2 ada jual.. kalo nasib ko baik dptla beli katil IKEA, meja IKEA, perabot IKEA dengan harga yg murah..

aku kalo p cni takder mende lain nak carik, mesti wajib hangkut 1 atau 2 mainan utk double Q.. adehaiiiii~ makin bertambah semak la umah aku.. kali nie belikan double Q mainan Play n Learning sorang satu.. alaaa, mainan yg leh bunyi2 tuh.. ada gambo itik, ayam, kucing.. bila picit kucing, nti dia ckp la 'Cat'.. bila picit gambo epal dia ckp la 'Apple'.. bukan takat dabel Q jek suka, aku pun suka jugak.. wakakaka.. dlm kereta siap rebut² 3 beranak nak dengar lagu.. sebab mainan tu ada lagu "Pak Mamat Ada Kebun" dalam versi omputeh.. hihi

dah petang² sket terjah BP Mall plak.. hahaha.. kan syiok cmtuh, kalo balik BP ada jek program aku nak p mana.. abg nyampah jek ngan aku.. jgn marah eh bang.. i leb u lah!! =p kat BP Mall ada PC Fair.. mcm biasa jeklaaaa, pegi PC Fair tapi duit takdak apa pun tak guna.. takat cuci² mata jek blehla.. sempat lagik si kakak buat drama kat PC Fair tu.. melalak² dlm kelompok orang ramai.. sebabnya dia nak main game apa ntah.. haishhh!! geram sungguhhhh~~

kul 10mlm gerak balik Putrajaya.. smpi umah jam 1.00am.. waduhhh!!~ letih bangat ohh.. seb baik la Isnin tu aku rajin kerja.. kalo tak mcm biasa, tiap Isnin mesti EL..



0 kepochi:

Blog Widget by LinkWithin