Isnin, 15 September 2008

menu ari jumaat

nie menu jumaat lepas.. arituh aku niat nak masak mee soto.. muahahaha... ngan periuk2 sup skali aku tangkap gambo.. errmmm... sama ke mee soto aku ngan gambo dari 'bro' tuH? iskkk!!.. tak sama langsunggg.. bengang ahhhh!!.. takper2.. nie percubaan kali pertama, next time harap2 ok!.. muahahhaa..



apa yg timbul2 tuh ekk?? muahahha.. aku ske sgt makan mende tuh.. abe kata patutla mulut aku becok sgt.. nak2 bila membebel... mmg takleh nak benti.. kihkihkih



mee kuning, taugeh (sy tak ske makan taugeh okeh!), daun bawang..



nasi impit



sambal kicap, su'un goreng (kalo nak meggoreng kena gunakan minyak yg banyak yer kenkawan)



sirap bandung by hubby.. lum makan lagik air dh habis 1/2 jug.. dahaga sgt gamaknya..

0 kepochi:

Blog Widget by LinkWithin