Khamis, 30 Ogos 2012

Merdeka!!


Itu opis aku.. yg blah kiri tu la.. Bukan yg kanan.. Hehehe.. Ehhh, apa motip tetiba letak gambo opis? Saja suka2 sbb nak bgtau arini last day kerja sblm cuti 3 ari sempena ari merdeka! dapat cuti sebab Hari Merdeka jatuh pada hari Jumaat, pastu Sabtu dan Ahad.. Yehaaaa!!!~

Agak pelik gak bila cter pasal cuti 3 ari nie sbb ada kawan2 yg kepelikan tanya ada apa cuti 3 ari? Ada apa dgn esok? Ada apa dengan kawad kaki? Ehhhh.. Korang ni duk mana? Negara Uganda ke? Isk3.. Amat menyedihkan... Nak ckp banyak pun x guna, sndri mau hengatla yer.. Hehe..

Yang penting cuti 3 ari nie aktiviti aku dh penuh. Nak p beraya, nak p jemputan kawen, nak p soping. Hahaha!! Soping x bleh tinggal. Bukan ke soping itu terapi minda?? Last skali, selamat bercuti dan selamat menyambut hari kemerdekaan negara yang ke-55, "Janji Ditepati".. Apa yg dijanjikan tu yek?? Tahlaaaaa.. Tepuk dada tanya perut nak makan apa.. Cekidauttt!!

*credit to Mr. GugeL


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 kepochi:

PUANSTOBERI berkata...

oh..jelesnya..mengapakah kementerian kami je dipaksa utk pegi Janji Ditepati kat Bkt Jalil.. 8 bijik bas dari agensi kami. wohooo... sobss.. tak buleh nak cuci rumah esuk... tsskk :(

aNgeL pUTiH berkata...

ehhh.. dipaksa ke kak?? 1 kementerian WAJIB hadir?? kami dpt jemputan, tapi takderlah WAJIB. huhu..

Blog Widget by LinkWithin