Jumaat, 20 Ogos 2010

semuanya tentang ponTeL

macam² ponTeL... hehehe..

lama dh tak citer psl budak nie kan?? terasa rindu plak.. pontel dh beso pun.. dh 2 taun 4 bulan.. lagik brapa bulan nak jadik "Kakak PonTeL" plak.. insyaAllah :) budak nie dh pandai ckp mcm² walaupun masih pelat².. hai la anak, lagik banyak ckp lagik pening mama dibuatnya.. dh pandai request itu ini.. bila kita tak layan mula ah mengamuk.. nangis² smpi tekup muka kat bantal.. (itu kalo kat umah laaa) kalo kat luar suka nangis kuat² smbil buka mulut beso².. hahahaha.. pontel.. pontel... tapi takperla, nangis kuat cmne skalipun, request benda pelik² apa pun insyaAllah mama & papa akan tunaikan.. sbb mama & papa syg pontel sgt².. moga pontel membesar dgn bijak dan jadik kakak yg baik utk adik² yerkk.. aminnnnn =)


dlm kete, pontel meragam nak apa tah.. tgk tuh, kecik² dh pandai buat muka tak puas ati.. ikut perangai sape nie yerkk???


kat umah, nak makan sndrik smbil tgk citer katun.. kejap jek duk diam bersila.. mama plak sibuk kat dapo.. lepas tu sibuk nak duk atas kusi plastik blakang tuh smbil mangkuk letak atas peha.. tak smpi 5 menet dgr bunyi mende pecah.. prangG!!! terbelah 2 mangkuk mama... seb baik mangkuk tu bukan jenis kaca berderai².. terkejut+geram sungguh la hai.. seb baik tak apa² tau pontell!! elok² duduk kat bawah, nak duduk kusi plak.. isk2..


blum ready la mama! hahaha.. mama dera suh pakai serkopp... masa pakai dia ckp "mama nyer" (mama punya) smbil pegang serkop tuh... makin tembam plak muka pontel yerk ;p


ini sesi paling penat+letih bila tgl berdua² dgn pontel (sabtu & ahad sbb papa pontel nie sokmo kerja walaupun ari cuti).. hahaha.. umah sy bersepah glerrrr.. mcm kapal pecah pun yerk.. bila pontel tdo baru sy cargas kemas² sme jadah tu.. ngan tilam, bantal, lappy, baju bergantung kat dlm bilik.. hadoii!!! bila nak ada bibik nie?? kekekekek


kat KFC.. sedap hingga menggigit straw.. ngeeeeeeee..... ikut perangai papanya la nie.. ;p



5 kepochi:

Yan berkata...

mmg montel betul pontel skang... nak2 tgk pic no. 1 ngan seken las..

qis akak jugak yg kurus.. tak kuat makan.. main+joget jek lebey

aNgeL pUTiH berkata...

kak yan~ pontel pun sama la kak... kurang makan tapi kuat menyusu.. takperlah kak, yg penting anak2 sihat.. qis meragam tak bila ada adik nie??

Yan berkata...

meragam buleh tahanla..
dia kuat menangisla..
takleh silap skit..
kite ni dahler dalam pantang..
mmg kesabaran mengujila angel..

tp yg bagusnye dia sayang kat adik dia..

owhh pontel kuat menyusu ke??
qis satu hari kadang 3 kali je dia mintak.. bangun tido, tengahari ngan malam sebelum tido.. dgn kata lain agak kurangla menyusu..

aNgeL pUTiH berkata...

waa.. best tu syg kat adik.. asalkan tak lepuk adik suda.. hehe..

yer kak, pontel kuat sgt nyusunya.. kejap2 "mama nak tutu".. kadang2 kita yg riso sbb dia minum terlampau banyak.. tapi selagi tak muntah selagi tu bagi jugak.

lagipun dia dh beso, takleh nak tipu2.. huhu.. sebulan biasanya 4 kotak susu anmum tu.. tapi kadang2 smpi 5 kotak.. hehe..

Tanpa Nama berkata...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Blog Widget by LinkWithin