Jumaat, 10 Julai 2009

soping kasut lagi

ini kasut jenis apa?? terompahkah??




hehehe.. yeszaaaa.. aku baru beli kasut terompah (balun jekla panggil terompah. nak panggil kasut tapak tebal tak sedap plak =p) wahh!! bulan nie bli 2 pasang kasut sekaligus.. seb baik incik abe tak sound.. dia lagik galakan... huhuhu, sadis jek bunyinyaa.. aku bayangkan cm terompah dulu2 tu. org pakai nak p toilet! hiks!!.. tataula nape 2,3 menjak nie aku minat sgt bli kasut tapak tebal cmni.. gaknya sbb leh tahan lama kot.. ha, tu salah satu sbb la. sbb kedua aku tgk org lain pakai cntik jek, nak2 pakai ngan jeans.. wahhh!! nampak up to date gitu.. sbb ke 3, kasut nie slmt kalo aku pijak lecak.. kaki aku takkan kotor.. hahahah.. baguskan??





sbb ke 4, kalo org terpijak kaki aku, aku akan pijak balik kaki derang menggunakan kasut tapak setebal 4 inci ini.. =)



hahaha.. gler kejam aku.. bistuh, yg korang nak pijak2 kaki aku pehal.. jalan elok2 takleh ke.. jadik, tak salah kalo aku pijak kaki korang balik kan.. ahaks!!~ tetiba jek teremosi =)



2 kepochi:

CT NORAMIZA berkata...

saya 'curi' gambar kasut ni ye, nak tempek kat blog saya, nak buat contoh, tenkiu :) btw salam kenal

Tanpa Nama berkata...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Blog Widget by LinkWithin