Ahad, 22 Mac 2009

22 Mac @ 27 years old


haa.. takkanla pontel 27 taun plak kan.. dh tentu la mama pontel.. today genap umo mama pontel 27 taun.. uhhh.. terasa diri ini sgtla tuanyaa.. tapi takderla tua sgt kann.. penah dgr org kata, 'apa ada pada angka??' ahaksss... poyosss =p so.. marilah kita beramai2 menyanyikan lagu selamat ari tua pd mama pontel..

epi besday to me..
epy besday to me..
epy besday to mama pontel..
epy besday to me...

tocei..toceii.... niat mama pontel pd taun nie nak jadik sorang isteri yg taat dan mendengar kata suami, nak menjadi sorang mama yg baik, nak menjadi sorang anak yg taat pada mak dan abah dan juga nak berjaya di dunia dan akhirat.. insyaAllah...

today, takderla kitaorg cbrate kat memana sbb incik suami kata gaji tak masuk lagik, so, takleh nak berjimba sakan. tgu gaji dh masuk baru boleh.. uhh.. tgu gaji masuk ekk?? hehe... no prob... masa tu jgn plak lupa pada janji yer incik suami.. =p.. agak2 nak mintak hadiah apa ekk? ada la 1,2 barang mama pontel request pada incik suami.. so.. tgu jekla dia nak kasi apa.. kalo kasi gelang tangan emas seutas pun mama pontel terima ngan hati yg terbuka.. =)) kopak laki edennnnn!!~

so.. sempena besday mama pontel arini, incik suami ajak kami lepak2 di dataran putrajaya.. adoilaaaa.. apa kes lepak depan dataran nihh.. nie besday mama laa.. bukannya besday pontel... isk2... tak suker tauuuuu =(( jomla kita layan gambar pontel plak.. jgn ada yg muntah ijo yerk.. ahakss!~ =P (masa nie nampak pontel cam dah beso la kan.. hikhik)














** besday pontel is comingg.... agak2 nak cbrate katne ekk.. opinion...opinion plz... =)

6 kepochi:

Maswani berkata...

salam angel..hepi besday to u!!!

puanstoberi berkata...

owh...22hb ek?apsal tak kuar kat fesbuk ari jg mama pontel ni.
So..epi befday la yer.27thn..muda lagi tu.akak masa tu masih lagi solo molo.mueheheheh :P

aNgeL pUTiH berkata...

maswani... tenkiu somas lalingg :D

aNgeL pUTiH berkata...

kak stoberi~ hikhik.. macihhh kakak.. erkk.. tak kuar ke?? huhuhu.. sabo jeklaa.. gaknya facebook boikot mama pontel kot.. wahahhaa... dh rasa tua sket la kak.. =p

ct rahani berkata...

makin comel la pontel.. booking wt menantu leh.. ekekeke..

aNgeL pUTiH berkata...

ayak... wat menantuuu... isi borang dulu heh.. ahakss!!~ :D

Blog Widget by LinkWithin