Selasa, 10 Februari 2009

esoknya..


esoknya bermakna 2nd day la kan?? huhuhu.. today dh kena check out.. yek arr, kan aku ckp holiday kali nie jap jek. 1 ari 1 malam jek. sengal2 punggung pun tak ilang lagik dh kena kemas2 nak check out.. ishhhh!!~ letih sehhh...


pepagi akak aku dh bising2 suh bangun tdo.. dia ckp, check out pepagi bagus sbb leh singgah menyinggah tempat lain plak. alahaiiii... penat tak ilang lagik wehhh.. tapi nak wat cemana kan, disebabkan masa yg ada terhad, tepaksala aku ikut jugak kata dia.. sesubuh dh celik mata.. dgn pontel2 pun celik mata jugak. mana taknya, anak2 buah aku dh pekik2 kat bilik sebelah.. sibuk rebut2 nak mandi shower guna air panas..



mohd syameer + adrianna. mereka adalah sepupu =p



okesss.. pontel dh siap nak jln2






big smileeeeee 4 all bloggers mama =)



pastu sempat lagik sarapan roti (disebabkan aku cuma sewa bilik makanya, makan minum tidak disediakan. tapi korang leh arr bawa makanan sndrik masuk bilik =p) dlm kul 10 cmtuh kitaorg dh check out.. igtkan family aku jek check out pepagi, upanya ada gak family2 lain. mebi derang pun nak ronda2 tpt lain kan =)



sebelum bertolak balik, harusss ada gambar kenangan kat umah penginapan.. hohoho..



" opss.. jap2 pontel tak ready lagik".. kata pontel =p





1 epi family =)




destinasi pertama kami, bli pokok bunga kat kebun bunga sblh umah penginapan tu. akak aku dh gler nak bli pokok jurai2 tuh.. cehhh!!~ bukan lawo pun.. incik abe pun dh teruja jugak bli pokok piuk kera.. aku tgk tak berkenan langsung.. dia tah nape tetiba minat nak bli.. hurmm.. biar la dia, asalkan dia bahgiaaa =p

1 big family.. ehh, asal anak ko ramai sgt haa?? (owhh.. yg baju coklat tu anak kak long aku.. sibuk gak nak ngikot.. hukhuk) nampak pokok jurai2 tu? pokok tu la yg akak aku bli



nie la anak2 buah aku yg ske buat bising






incik abe dan piuk kera nyerrrr =p




okeh mama, jom kita jln tpt lain plak


gambar kenang2an



dh settle bli, terus gerak.. kiri kanan banyak kedai2 last kitaorg singgah kedai bunga jugak.. adoiyaiii... seb baik la aku bukan jenis yg gler bunga.. kalo tak, mau sme bunga aku hangkut..



2 kepochi:

ct rahani berkata...

angel, bunga periuk kera tu lawa la.. klasik gitu.. hehehe..

aNgeL pUTiH berkata...

lawo hapenyaaa!! smpi umah hampir2 nak mampos.. huhuhu

Blog Widget by LinkWithin