Rabu, 21 Januari 2009

sebelum dan sesudah

akhirnyaaa.. incik maintenace smpi umah akul kul 1.35.. (janji 1.30) seb baik lewat 5 menet jek.. seb baik ko lambat 5 menet.. kalo 50 menett siapppp!! =p

nie la gambo kepala paip aku sebelum dan sesudah dibaiki..





tgk tu air yg kuar kat span.. mmg la setitik2.. kalo malam nie aku tadah baldi, sok aku bangun pagi kompem penuh separuh baldi tu.. tu baru sehari, kalo 3 ari, 5 ari, seminggu?? wallahhh... tu pembaziran namanyaaaaaa.. (kang bil air aku melambung, aku gak yg naya)

okehh.. settle psl kepala paip.. dia buat keje pun ok, kejap pun kejap.. mula dr malam nie takderla aku dok dgr bunyik air.. kalo x, saket tinge aku nie dok dgr bunyik tik..tik..tik.. (adoilaaa... aku lupa lak nak snap gambo kepala paip yg baru.. ehh.. tapi bukan dia tukar pale paip tau.. dia tukar itu tombol paip.. hahaha.. ada ke tombol paip?? balun jeklaaaa... =p)

cter psl tombol pintu plak (yg nie btol 'tombol pintu') haa!! ini aku tak sukaaa..... buat keje cam haremmmmmm!!wehhh.. ko nie pandai wat keje ke idak??

ni sblm tombol pintu aku digedak geduk. cantik jek kan tombol pintu aku..

nie gambo luar

yg nie plak gambo kat dlm

habis pintu stor aku ko gedak geduk gedak geduk.. last2 apa hasilnya?? korang tgkla sndri...

yg nie kat luar

yg nie plak kat dlm


biasanya punat tu kat dalam kan?? nie terbalik sudaaaa.. ada ke pasang punat tu kat luarrrr.. adoilaaaa... nie pun dh 2 kali dia repair.. 1st dia buat tadi pintu aku tetap takleh buka.. cungap2 aku kejor incik maintenance tu smpi lift, sbb derang blah sblm aku sempat check pape. patutnya derang ckp 'kak, dh siap.. akak try check pape dulu yg patut.. ok ke tak ok..' haa.. takleh ke ko tnya aku cmtuh? jadikk.. aku lehla tgk2 pape yg ok ke, tak ok ke.. kalo nak repair, repair time2 tu jugak kan senang.. nie tak, tetiba ko ckp dh siap.. pastu ko suh aku sign borang+isi borang kaji selidik, pastu ko blah.. huhhhh.. sungguh tak patottt..

2nd buat baru ok.. tapi itu punat tetap di luarrr.. aku mls la nak komplen bebanyakk.. aku berkejar nak masuk opis smula.. nanti tgu incik abe balik jeklaa.. tgk apa dia ckp.. kompem incik abe ku berangin jugak. hiks =p


** pasni kalo ko dtg umah aku nak repair pape lagik yg jahanam, pastu ko bawa itu borang kaji selidik lagik, aku letak smenya 'amat tidak cemerlang' okeh! uhh.. tak suka tauuuuuuuuu...


2 kepochi:

ct rahani berkata...

mmg sakit ati klu org wat kje sambil lewa.. huhuhu..

Tanpa Nama berkata...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Blog Widget by LinkWithin