Selasa, 20 Januari 2009

kerja vs pontel

today.. keje cam biasa.. owhh.. sungguh tak best.. tapi kalo duk umah pun tak best jugak.. adoiyaiii... hati plak asek teringat2 pada pontel.. apa mau bikin nie??

pagi td htr pontel kat nurseri cam biasala.. dia dok melalak2.. alahaii.. riso sungguh la ati aku nie.. pontel nie mmg rutin dia.. tiap kali htr nurseri kompom nangess!! cemana aku nak buat nie?? naik segan plak aku ngan bebudak kat c2.. tetiap hari bukak pintu kompom derang akan nampak pontel menjerit2..


tgk anak2 org lain steady jek.. kadang bebudak tu yg terpinga2 tgk pontel melalak2.. huhu.. pontel2... apsal la sokmo nanges.. pontel nie manja sbrnyaaa.. bistuh takkan nak ikut mama p kerja plak. aduhaiii...


** cemana nak kasi anak aku tak nanges tiap kali htr nurseri?? korang kalo ada pape cadangan sila kemukakan pada aku yek..

.::bebudak nurseri kata, kalo angin dia baik.. bila dh jmpa kawan2 dia diam.. cuma aku takmo dia nangis time aku htr dia kat pintu tu jek.. tolong2...::.

4 kepochi:

Anie berkata...

ada yg dia tak puas hati kot kat sana...

budak2 kalau tak suka tempat tu mcm tu lah dia..mesti nangis..

aNgeL pUTiH berkata...

erkk.. ye ke anie?? aduhaii.. tak sukaaaa.... adoilaa.. pasni nak letak pontel kat mana plak ekk... c2 jekla paling senang dan dekat.. =(

ct rahani berkata...

penah gak dengar cam bd ckp tu.. klu budak2 nangis mmg dia x serasi ngan tpt tue.. try la angel cr nurseri lain lak.. sian pontel..

technology berkata...

gucci purse
cheap gucci
cheap gucci
gucci wallets
prada

Blog Widget by LinkWithin