Sabtu, 27 Disember 2008

cable car

langkawi cable car.. 2nd day

adult : RM15
child: (tak pasti plak sbb pontel dpt pree =p)

naik cable car nie cam biasa2 jek.. cam naik cable car kat genting.. nak kata ngeri, sy rasa pun biasa2 jugak. tapi pada sape2 yg gayat tuh elok takyah naik la.. macam kat genting kita cuma nampak hutan2 jek kan. kat cni nampak jugakla laut yg terbentang luas tuh.. huhuhu.. sungguh kagum.. laut yg terbentang luas, langit yg membiru, kabus yg tebal.. kalau nak tau cemana u olss kena tgk sndri sbb sy tatau nak terangkan cemana betapa terpakunya sy tgk keajaiban Tuhan..

nie ari kedua sy kat langkawi..
disebabkan sy ikut opis trip so, nak kemana2 pun terbatas.. nak jalan asek kena ngekor montot org jek (jln dlm kumpulan.. wakakaka.. mencikkkk!! cam kanak2 skolah tau).. kitaorg cuma naik cable car jek. pastu p jalan2 kat pekan kuah borong coklat.. hehe (smpi arinie coklat tak habis makan lagik.. ihiks =p)

sbb sy pegi time cuti skolah.. huhuhu.. punyala ramai umat beraturrr.. beratur smpi belok2 garisan tuh.. sy pun dh hangen2.. pontel lagiklaa... kejap nangis, kejap menjerit, kejap meronta2, kejap buang air kecik, smpi bocor pampers dia.. bayangkan.. tgh beratur panjang2 tu bleh plak pampers dia tembus.. kelam kelibut org depan belakang selamatkan diri.. wakakakakakaka.. sy nak hangen pun tak jadik sbb gelihati tgk org lain selamatkan diri..



pintu masuk


pontel yg keletihan








sape la yg amik gambo candid sy nie.. cehh!!~

1 kepochi:

syareena berkata...

bestnye naik kabel car,
waktu kite p 2007 tgh diselenggara so xpat naik huhu

Blog Widget by LinkWithin