Sabtu, 27 Disember 2008

3rd day

ari ke 3 adalah hari utk kami balik ke putrajaya.. masa nie dh takder nak jalan2 lagik.. pepagi bekpes.. then lepak2 kat bilik.. tgu smpi kul 12.30, lunch.. pastu check out.. yippiee!! tak sabar nak balik umahh.. badan dah penat, otak dh letih, duit pun dh rabak.. alahaiiii.. yg paling sy kesian ialah si pontel sy.. kan dia kena dmm campak kat langkawi.. rasa cam nak terbang jek. biar cepat smpi umah, biar cepat sy bawa dia ke klinik. sy tgk rupa dia pun sedey sgt2.. sy tau dia saket+letih.. muka dia bengkak sana cni.. isk2... sbr ekk syg, nti kita jmpa doc..



lepak2 dlm bilik.. nak tgu check out.. seksis plak papa pontel nie =p






view dr bilik kami


yeahhh!! kami dh tiba jeti


feri delay 1 jam.. sy dh mcm org pelarian gamaknya.. hukhuk


ciannya pontel sy..


kami dh gerak..


dlm jeti.. lenkali kami dtg lagik =p



** br sy perasan gambo incik suami banyak sgt ms kat langkawi nie.. gambo sy nape sket jek ekk??? sbbnya sy jadik kamerawoman.. incik suami plak mmg dari awal smpi hari terakhir kalo nak p memana dia jek yg dukung pontel.. sy mmg tak larat.. disebabkan sy yg pgg kamera, so.. sy snap jekla gambo mereka berdua nie.. alahaii.. rugi plak jadik kamerawoman nie kan.. hikhik


** kami gerak dr jeti kuala perlis jam 7.00pm smpi ptrjaya kul 4.00am.. aduhaiii... letih glerrrrrrrrr....

4 kepochi:

Anie berkata...

bestnya naik cable tu...
hari tu bd tak sempat nak naik cable tu...

atty's berkata...

salam angle..behnya gi bercuti..
semoga pontel cepat sembuh yer.

aNgeL pUTiH berkata...

bd~ mmg besh.. rasa cam nak p lagik. jom kita together2 nak.. :p

kak ty~ alhamdulillah.. pontel dh sembuh.. seb baik cepat p klinik, 'campak' dia pun tak banyak yg kuar..

syanis berkata...

si pontel muka masam jer begambo,,,, huhu... cian dier x sihat

Blog Widget by LinkWithin