Khamis, 13 November 2008

ubat time



ermm.. pontel demam lagik.. masuk nie dh 3 ari gaknya.. tataula nape, bulan nie sokmo nak demam.. demam..demam..demamm.. ciannya anak mama... kenapa eh?? aku pun naik pelik la, jap2 demam, jap2 demam.. sbb aku htr ke nurseri ke? jangkit kenkawan yg lain ke? sbb kena ujan ke? iskk.. tak mungkin laa.. sbb nak beralih bulan ke? hai.. pontel..pontel.. asek demam jek pp tu pun dh tak pontel sgt.. hikhik...

katup mulut rapat2...

dah mula pusing kiri kanan.. sabooooorrr


masa nie time pontel makan ubat.. dia kan, susah benau nak suh makan ubatt.. tiap kali aku tekan picagari tuh, dia terus ludahkan balik.. wahhh!! tersentapppp!!!.. ada skali tu, aku mmg dh takleh sabar, aku marah dia cam marah org beso.. skalii.. dia leh ngekek2 tawe kat aku plakk.. adoila anakkkkkkkk!!! sabo jekla... huhuhu.. seb baik ko kecik lagik pontel... sabar... sabar... heheh.. abe kata aku nie garang.. ye ke?? hurmm.. yer kot, mmg garang dan aku ske bebel2.. lalalalala!!~

1 kepochi:

atty's berkata...

alor ciannya dia..

Blog Widget by LinkWithin