Khamis, 28 Ogos 2008

selamat berpose!

Ramadhan datang lagik.. pejam celik pejam celik dh nak pose lagik.. kejapnya masa berlalu kan, aku pun tak habis ganti pose lagik.. arinie last day! muahahaHahaha.. apa nak jadikla ngan aku nie.,. taun depan kena ganti pose cepat2 laa.. tu pun kalo boleh.. (sbb aku mmg ske ganti pose last minit. padan muka haku!)kihkihkih..

dh nak pose nie macam2 la emel yg aku dpt, salah satunya emel nie, saja nak share ngan korang kat cni..

Doa malaikat Jibril menjelang Ramadhan " Ya Allah tolong abaikan puasa ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih ada);
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri;
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.

Maka Rasulullah pun mengatakan Amiin sebanyak 3 kali. Dapatkah kita bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang meng-amiinkan adalah Rasullullah dan para sahabat, dan dilakukan pada hari Jumaat.

so, pada kwn2 sme sempena tibanya bulan Ramadhan yang tidak lama lagi aku nak minta maaf kalo ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengaja mahupun yang di sengaja, semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk , diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, insyaallah. mintak jugak dihalalkan semuanya.

p/s- Semoga Bergembira Menyambut Ramadhan. Kalau sale hari raya dah mula secara besar-besaran tak salah kalau kita sebagai umat islam bersedia awal sempena tibanya bulan yang mulia ini.. saving duit dari skrg haa.. hehehe..

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

4 kepochi:

atty's berkata...

selamat menyambut ramadhan angle

aNgeL pUTiH berkata...

utk kak ty jugak.. selamat menjalani ibadah puasa...

**KITE PUNYA** berkata...

salam p'kenalan

Salam ramadhan untuk awak juga

Harap tak kisah kite link kan yr blog 2 mine

Nannie

aNgeL pUTiH berkata...

**kite punya**.. no prob.. nice knowing u =))

Blog Widget by LinkWithin