Khamis, 18 Oktober 2012

Syukur!!

inilah surat tawaran yang aku gembar gemburkan semalam.. tak kisahla rumah harga kos rendah ajerpun. sok² kalo aku jumpa duit tepi jalan aku beli la umah kos tinggi sikit kennnn?? insyaAllah.. mana lagi nak cekau rumah harga RM25,000.00 zaman millenium ni oi???!!!

alamat terpaksa dipangkah takut ramai org hantar surat nak berkenalan. huhu


dah siap call Pejabat SUK Johor tu dan diorang kata tak perlu susah payah ke Nusajaya jumpa diorang. Bila aku dh dapat Sijil Layak Memiliki Rumah tu maknanya memang otomatik aku dah dapat rumah tu.. hohh??! alhamdulillah.. kakak tu okey jek layan aku walaupun aku tak berapa nak paham bila dia citer pasal loan bank, loan kerajaan, persen, bape kaki persegi.. wakakakaka.... dia tanya dah pegi tengok rumah ke? aku jawab belum.. lepas tu dia kata lagik, baik awak pegi tengok dulu, rumah cmne, lokasi kat mana, ok ke tak ok, lepas tu terus berurusan ajer dengan Pemaju Perumahan untuk urusan loan & jual beli (sekiranya aku memang 101% setuju nakkan rumah itew).. mengikut rekod, aku mohon rumah tu tahun 2005.. perghhh!! gila ngko~ zaman aku muda mudi, zaman baru² masuk keje. hahahaha... baru dapat tawaran sekarang kiranya memang rezeki untuk anak².. terima kasih pada Kerajaan Negeri Johor sebab bagi aku peluang.. i'm proud to be Johoreans.. Rawkk!!! syukur! =)


* Isnin nie cuti, nak tengok rumah dan jumpa pemaju. yeyyy!!


3 kepochi:

PUANSTOBERI berkata...

sungguh..manade rumah 25k skang ni angel..
good..good.. jadikan aset. bila dah siap, harus harganya akan naik berkali ganda.

aNgeL pUTiH berkata...

kekda~ rumah tu dah siap katanya.. wiken nie baru nak balik survey²..

atieya berkata...

wahh .. best2 dah ada rumah sendiri :) rumah dah siap ye .. lagi beshhh
akak ni tgh tggu rumah siap ajer .. rasanya tahun depan :)

Blog Widget by LinkWithin