Selasa, 11 September 2012

open house, open wallet~

nanti i citer pasal open house weekend lepas yerk.. pegi 2,3 umah ajer pun.. itupun nak citer ekk?? sukati aku la kannnn... ngehehehe...

take note :-

1) umah maggie- sabtu malam ahad, vista serdang.. jadah! dekat tapi susah betul nak cari apt ko nih nyahh.. encik suami siap salahkan gps aku yg rosak.. adoiii!! seb baik jumpa gak akhirnya..


2) umah kak ti- ahad, sri gombak.. ini jauh.. dhla tengahari buta.. jalan jemmed plak.. mabuk oiii!! dengan perut kosong, seb baik aku tak membuak dlm kete.. tu yg bila smpi tempat kejadian aku makan tak benti².. ada gambo kat fb encik suami post kata aku makan tak benti² dari mula sampai, sampai dh nak balik.. sy sgt lapar!

inilah gambar yg menunjukkan aku sedang lapar tahap gambar.. time nie tah round yg keberapa aku makan.. muahahaha


3) umah smbotak (kawan encik suami)- taman medan, BTW yg nie aku jek memandai bgtau nak dtg raya.. wakakaka.. mekaseh yer encik suami sebab bawa kitaorg beraya ke cni.. :p hujan lebat plak kat cni, makanya kena duk lama sket.. ehhh rasanya lagi lama kat sri gombak tu sebab makan tak benti² hahaha...


4) MYDiN USJ!!!~ datang cni sebab nak beli susu + buang duit tah beli apa².. haiyooooo~~~~ settle semua tuh balik umah.. smpi umah kul 10pm... letihh tapi heppi... tenkiu abg! we luv u.. =)



1 kepochi:

atty's berkata...

seronok jalan raya..kty taun ni tak beraya sgt

Blog Widget by LinkWithin