Rabu, 8 Ogos 2012

hari yang ditunggu² telah tiba!

agak² ko tengah tunggu apa?

arini 8.8.2012.. bukan hari gaji mahupun hari bonus tapiiiiii hari eskrem baskin robin percuma sempena malaysia menang emas olimpik 2012! tapi sayangnya tak semua negeri ada kiosk eskrem mahal melantun ni kan?? korang redho ajerlah yerk.. wahahahaha~~~ ajer glerlah, kejap menjadik, kejap tidak, kejap tipu, kejap betul... kalau tak caya cuba tengok sini..



BR FREE BEBB!! menarik bukan?? sedap sangat ke eskrem ni hek?? aku penah la jugak makan 2,3 kali. dahla mahal, rasanya pun biasa² ajer. agaknya sebab aku bukan peminat tegar eskrem kot~~ papepun, tepuk dada tanya selera masing².. kalau nak jugak korang beratur ajerlah berjam² mcm yg aku imagine bak ular kena palu semata² nak dapatkan 1 scoop eskrem percuma.. hahaha.. tak berbaloi!!!


* itu adalah kiosk BR di Alamanda.. wahhhh!!! memang menarik... best jugak kalau aku sama² beratur berjemaah bersama mereka kannn... kihkih~~


2 kepochi:

PUANSTOBERI berkata...

err..beratur berjemaah..

mlm ke 20 mlm ni, 10 mlm terakhir ramadhan :)

aNgeL pUTiH berkata...

hehe..

saja jek kak, takdernya angel pegi.. tak kuasek! ;p

mari sama² menghayati 10 malam terakhir ramadhan.. rasa mcm cepat plak masa berlalu. sedih pun ada. uhuks!

Blog Widget by LinkWithin