Khamis, 26 Julai 2012

6 Ramadhan 1433H

sekejapnya masa berlalu..

arini dah 6 hari umat islam berpuasa, alhamdulillah.. aku masih diberikan kesihatan yang baik untuk menjalani ibadah puasa di samping suami dan anak²... bila dah masuk fasa petang nie mula la otak bekerja keras memikir menu apa nak masak utk buka puasa..

kebetulan tengahari tadi gigih ikut kak ana ke P15, aku pun singgah le ke mydin pilihan ramai tuh.. tiba² hati terdetik nak makan spagetthi carbonara.. ha ko, tekak dan selera tak agak².. nak western ajer.. hahahahaha... makanya malam ni kita makan western yer anak².. harap2 menjadilah masakan aku yg satu nie.. instant ajer pun.. kalau tak menjadi jugak tatau la nak kata apa.. huhuhu~~





terliur tak???

aku suka yang macam ni laaa... kuah dia banyak.. creamy² gittewwwww...... kalau jadi aku publish kat sini yek.. kalo tak menjadi aku diam² je.. hahaha... lagi 1/2 jam nak balik.. wehuuuu!!!!



4 kepochi:

Nanie berkata...

me too... carbonara lg best dr bolonese.. kehkeh.. follow me also tau!!

aNgeL pUTiH berkata...

eh beb, babe banyak blog yg ko ada?? hahahaha... i dah follow u yerk :D

Nanie berkata...

ni yg agung.. hahaha.. tq tq

aNgeL pUTiH berkata...

beb... nape aku takleh komen pape kat blog ko??? ce cter sket.. huhu

Blog Widget by LinkWithin