Isnin, 23 Ogos 2010

Sabtu & Ahad balik kg.. yeayy!!!

balik kg... oooo... balik kg... hati girangG!!!

sgt teruja bila incik suami ajak balik kg.. pagi sabtu tuh saya msg² dia ajak balik kg (sbb sabtu kan incik suami kerja).. sy ckp bosannya duk umah. sy nak balik kg, nak buka pose dgn mak dan abah.. pastu dia bls, tgh² bulan nie cmne nak balik kg.. iskk!! sedeynyaaaaa.... sy msg² plak dgn akak ipar.. dia kata nak balik bp lagik sabtu tuh.. pastu dia siap simbah² minyak pada sy.. (firestone la.. hehehe) siap boleh ckp rugi tak balik wehh.. tak dpt makan tetel masak asam mak sy masak (sy ngidam tetel masak asam ;p), tak dpt makan briyani gam power (incik suami mengidam nak makan briyani gam), tak dpt makan donat sambal (nie sy ngidam gak sbb kat kl tak penah jmpa donat sambal).. wahhh!! lagikla la sy terbakar... dh masuk tengahari tuh, incik suami msg sy. dia tnya nak balik kg ke?? sy ckp takperlah, lenkali jek balik lagipun bajet tak cukup.. (balas msg dgn hati yg merajuk...) tup² dlm kul 5ptg incik suami msg lagik.. dia kata "jom balik kg, papa otw.. mama siap2 okeh" walaaaaaa... sy mcm nak melompat. antara percaya dengan tidak.. hahahaha... tetiba terus bersemangat.. kalo tidak melepek jek baring² depan tv dengan pontel. seb baik sy belum sibuk² frostkan ayam utk masak buka petang tuh.. sy bersiap secepat yg boleh.. 5.30 incik suami sampai, sy kompemkan lagik. betul ke nak balik? dia ckp yerk, balik skrg.. kita buka pose dlm kete.. huhuhu.. dlm kul 6.30 tu kami gerak. singgah kejap bazar kat blkg mydin tuh, bli pape yg patut makan dlm kete.. masa buka pose dlm kete tu kami dh smpi area melaka.. horeeyyyyyY!!!!! seronok sungguhh!!!! tepat kul 9.15pm selamat tiba umah mak abah sy tapi derang tak balik terawih lagik.. hehehe... malam tu abang n akak ipar sy pun tdo umah mak, bila dh jmpa tak boleh nak tdo plak.. borak² smpi kul bape tah, dlm 1,2 pagi ada kot... akak ipar ckp berjaya jugak dia racun incik suami sy utk balik bp.. muahahaha!! tengs mr. papa sbb tunaikan permintaan sy buat kali yg seterusnya.. :D



*teruja! teruja! terujaaaaa!! =p


1 kepochi:

Tanpa Nama berkata...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Blog Widget by LinkWithin