Isnin, 6 April 2009

saja nak kepochiii!!~


salam korang..

aku nak hapdet blog nie.. kekekek.. nak bgtau yg arinie aku sgt hepi.. sbb apa?? sbb pc aku dh ada speaker.. wakakakak.. gler jakun kooo.. org lain dh lama ada speaker aku baru terhegeh2 nak ada speaker todayy.. nak wat cemana kan, aku dpt pc burok *nak mamposss*.. berbeza benau ngan pc aku masa duk dept admin dulu.. sedih dowhhh... pc nie kan uzur gler... tapi kira bersyukur la jugak drp aku takder pc langsung kan.. ahaks... syukurrrrr alhamdulillah... =p

mula dr arinie leh la aku ulang2 dgr lagu matahariku.. jgn jeles haa... bluekkkk!!
~ :D


dia nie cun dowhhh.. tapi nampak lurah dendam la plak.. huhuhu



** pssttt.. korang nak tgk gambo speaker aku ke?? takyahla kann.. speaker murah jek.. segan aku nak tempek cni. yg penting ada bunyik2.. wahahaha..



6 kepochi:

Yan berkata...

akak kan buleh terblur..
ape kene ngena speaker ngan aweks dalam gambo ni..

sebab akak igt aweks ni pelakon cina..

bile terbaca matahari baru akak tingat... laa AGNES hehe

puanstoberi berkata...

huhu.ok la ada speaker. tp skang pc suma built in speaker dh. kdg2 akak sj tutup speaker tu sbb masuk blog org yg ada lagi buleh jd terkejut sbb tetiba dia berbunyi.

aNgeL pUTiH berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
aNgeL pUTiH berkata...

kak yan~ hakhakhak... cian dia blur2 ekk.. dgr lagu matahari igt la agnes monica yg seksi tuhhh.. hahaha...

aNgeL pUTiH berkata...

kak stoberi~pc sy nie keluaran zaman jepon dulu gaknya kak.. punya buruk. punya buruk, masa memula dpt dulu tercari2 gak kat mana speaker dia.. 18x belek mmg takder.. panggey budak it suh derang sahkan, mmg kompem takder.. tu psl la kena bli speaker sndrik.. agak2 leh claim tak ek?? wahahaha

Tanpa Nama berkata...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Blog Widget by LinkWithin