Jumaat, 20 Februari 2009

upin & ipin.. btol3!

tarikh : 19 februari 2009
jam : 7.30 malam
lokasi : gsc, alamanda




Ada sesuatu yang mengganggu ketenteraman Kampung Durian Runtuh. Penduduk kampung menyebarkan cerita tentang kewujudan suatu makhluk yang menggerunkan menjelang waktu malam, namun tiada siapa yang berani mencari kebenaran disebaliknya...

Sehinggalah Badrol dan Lim, serta rakan-rakan baru mereka terjerumus ke dalam misteri tersebut tanpa disengajakan. Seekor haiwan aneh yang tidak diketahui asalnya, menjalin persahabatan dengan Rajoo dan membawa mereka semua ke suatu pengembaraan, jauh ke dalam hutan hujan Malaysia yang penuh dengan hidupan liar, termasuk seekor ular gergasi yang mistik. Sertai mereka, dalam mengungkap misteri dan merentasi cabaran di sekitar keindahan panorama flora dan fauna Malaysia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

pontel, mama, papa dh tgk citer nie.. korang bila lagik? best la jugak (pada aku la....) aku jek yg lebih nak tgk, bukannya pontel. alaaa.. dia pun kecik lagik. bukan tau pape pun.. hahaha.. lama gler tak masuk panggung, last masuk masa preggy 8 bulan lebih kot.. pastu skrg pun pontel dh 10 bulan.. isk3.. kiranya smlm tu dpt lepas gian la.. kali nie lagik syiok, terasa mcm keluarga bahagia plak.. yekla, p tgk wayang bawa anak skali.. muahaha.. jakun kooo.. rasa teruja pun ada. dulu2 masa berdua kan lain, skrg nie ber3 plak.. aku+incik abe nekad jek bawa pontel.. incik abe dr umah lagik dh pesan, katanyaaa...... (mcm iklan astro la plak) kalo pontel melalak, dia suh kami balik trus.. aiyakkk!! takkan nak balik?? manyak lugi lor...... tapi.. berkat doa aku (hikhik =p) akhirnya kami berjaya jugak duduk dlm panggung tu smpi minit2 terakhir.. sebabnya???? pontel tdo setelah 30 minit cerita bermula.. alhamdulillah.. syukur sgt2.. camni la best.. tiada gangguan. rasa cam kami kapel bahagia jek.. wakakakaka.. perasan sehhhh!!~

** papa.... next time kita tgk citer lain plak eh sbb plan pertama sgt suksesss!!~ yehaaaa =p



2 kepochi:

atty's berkata...

kty pun dahtgk ..
tp nanti nak tgk lagi ar..

Tanpa Nama berkata...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Blog Widget by LinkWithin