Khamis, 8 Januari 2009

makan luar

btol x aku ckp aku mls nak masak?? hahahaha.. kijam2.. cian suami aku, asek2 kena banje binik dia nie makan kat luarr.. alahaiiii... hikhik =p

nie la 1st time aku masuk RASAMAS nie.. hukhuk.. takdela sedap mana pongg.. lagik sodap CRS. tp takperla, dh org blanje aku makan jekla kan.. hiks!


awat muka aku masam jek nie?? hapoolaaa...

pontel dh leh duduk bby chair tau =p nmpak tak dia pgg sudu?? dia pgg, pastu dia ketok2 meja.. adess.. segan hakuu!!.. huhu

makanan dh smpi..

ayam percik.. percik la sgt..

tauhu jepon

taugeh.. (kalo aku buat cmni kat umah kompom abe aku x mkn.. wakakaka)

pontel tgh ralit tgk budak sblh main larik2.. nak ikot larik sama ka pontel??

pontel makan apa?? roti cecah mushroom sup.. mabeless!! =)

** wehh.. aku kan slalu makan kat luar... selaaaaaaaaluuu la jugak, tapi kan nape aku tak penahnya nak gemok?? huwaaaaaaaa... tekanan tauu =(

0 kepochi:

Blog Widget by LinkWithin