Jumaat, 16 Januari 2009

9 bulan


Alhamdulillah today 16 Jan 09, Qistina dah 9 bulan!!!!!!

pontel 9 bolan :-

♨dah ada 3 batang gg (2 bawah, dh nampak tunggul, 1 kat atas.. still malu2 nak kuar =p)

♨dh pandai mengesot dengan lajunya.. lebih pantas dari kita..

♨dah pandai paut2 kat kusi, kat badan kita pastu berdiri

♨dah pandai duduk terlepot =p (tapi kalo salah parking harusss terlentang ke belakang pastu melalak.. hiks =p)

♨makan dengan banyaknya.. bubur nasi sehari 3x pun dia layannnn..

♨tak suka minum air masak (adoiyaiiii)

♨tak suka minum susu yg sejuk (mesti nak suam2)

♨kuat kencing (diapers sehari 5 keping kot... ayakk!!~.. nie penangan minum susu banyak sgt)

♨sangat manja + mengada2 (asek nak suh kita melekat kat sblh dia jek... bistuh cmno aku nak settlekan keje2 kat umah tuh.. huhuhu dugaannnnn)

♨dann... dengan rasminya dah bercerai susu badan.. (pontel tak cukup ar minum susu mama, sket sgtt.. uhhh!)

♥♥epi 9 mois old pontel... mama papa luv u so muchh!!♥♥



4 kepochi:

atty's berkata...

besau dah qis..nanti dpt kaki..tau le mamanya camner.

aNgeL pUTiH berkata...

hohoho... tu la psll..
penat bertambah2 la kak.. makin kering diri ku ini -_-

syanis berkata...

huhuhu... pontel sma ngn syazana la.. xsuka minum ayo masak... skang ni la br mau sket

superior berkata...

louis vuitton handbag
louis vuitton handbags
vuitton
louis vuitton bags
louis vuitton bag

Blog Widget by LinkWithin