Selasa, 2 Disember 2008

sunway lagoon

best ke sunway lagoon?? mestila best, sape ckp tak best kan?? ari ahad arituh opis incik abe buat family day kat sunway lagoon.. puas pontel berjalan yerkk.. dari ari jumaat, sabtu & ahad jalan tak benti.. pagi ahad tu dgn rasa terujanya kami pun pegila.. kul 8.30 pagi dh terpacak kat dlm sunway.. igtkan kami paling awal.. upanya... dh penuh umat dalam tuh.. huwaaa.... rasa cam nak meraung jek.. kenapa?? sbb... kami dtg bodoh2 jek... satu jenis souvenir pun tak dapattt!! hangennn!!.. sbbnya.. souvenir dah habis.. souvenir yg ada cuma utk 3000 keluarga yg dtg awal.. haa.. korang bayangkanlaa.. kul 8.30 aku dtg souvenir dh habis.. maknanyaa??? diorang dtg lagik awall... gaknya kul 6 pagi dh terpacak depan pintu sunwayy.. masa tuh mula la aku bebel2 marah abe, ckp dia bangun lambat la, dia kuar umah lambat la, itu la, ini la.. =p iskkk.. family day yg tak happening langsunggg!! =( =(

nie jek gambo yg ada.. sbb?? aku tgh mogok dgn incik abee!! takder mood langsung nak bergambo sana cni.. ati ku sangat saketttttt!!! hahahha....





incik abe, next year jgn lupa kuar umah kul 5 pagi

*************************

tarikh : 30 nov 2008m (ahad)

tempat : sunway lagoon


1 kepochi:

neezareef berkata...

3000?????? umang aiiii...kot mlm dah camping kt situ sbb tu dpt sorbenir nye..huikk

Blog Widget by LinkWithin