Rabu, 3 Disember 2008

dah lama tak jawab tag.. hahaha



Tag kisah preggy la pulak.. huhuh...tag dari kak semb.. dia minta maklumat psl berat badan masa pegnen.. hahaha.. aku nak bgtau pun cam segan2 jek.. cehh!!! nak segan hapenya kan?? jawab jeklaaa..

1. Berat sebelum mengandung
40kg
(gler kurus kering aku.. masa wat 1st urine test kat klinik pun doc tu siap gelak2kan aku.. dia kata... 'alahaii.. ringannya awak nie'.. wakakakaka.. hampeh punya doc.. =p)

2. Berat terakhir mengandung sebelum bersalin
54kg

3. Berat selepas habis pantang (bkn exact lps pantang la)
43kg

(skrg nie rasanya tgl 41kg jek kot.. wahahah.. cemana mau gemok niee.. adess!!)

4. Apa yang korang suka makan masa mengandung
macam2 laa.. smenya aku suka.. yg bestnya aku takder pantang2 pun.. takder alergic2 pun.. =p tapi yg pelik apsal aku tak gemuk2 nie.. kadang2 tensen tau.. mosykil2...

5. Hospital mana anda bersalin
Hospital Batu Pahat.. not bad la duk spital nie, tapi ramai doc praktikal.. gue tak sokaaa!!!~

6. Tunjukkan gambar mengandung at least 5 kpg
ayakk.. 5 keping ke?? aku tempek jekla mana yg ada ekk.. =p


6 months



dh 6 bolan tapi perut tak nampak langsung.. huhu



masa nie ada kursus kat cherating..



kwn2 aku sme tak caya aku dh pegnen 6 bolan.. =p



nie plak dh 40 weeks.. kat kg, sedang menghitung ari.. sudahnya.. 12ari dari due date (4.4.08) baru pontel nak kuar.. alahaii pontell.. sedap gaknya duk dlm perut mama ekk.. =p


** kak semb.. langsai sudah hutang kuuu =p

3 kepochi:

malaysia baru berkata...

Salam

Ada orang tak ada anak, ada orang senang dapat anak....itulah maknanya anak itu kurniaan Allah sebagai ujian kepada kita.

Selamat menempuh ujian Allah sepanjang hidup. Kerana semuanya akan di pertanggungjawabkan...

TQ.

neezareef berkata...

ok angel...mmg tecit la perut angel ek...

aNgeL pUTiH berkata...

kak semb.. tu la pslll.. kecit jek kan.. tak merasa nak pakai uniform preggy.. hikhik =p

Blog Widget by LinkWithin