Selasa, 18 November 2008

syukran2...

kawan2 sy baru balik dari penang.. diorang berkursus kat sana selama 4 ari 5 malam.. patutnya sy pun kena pegi.. tapi disebabkan sy ada anak kecik (alasan jek) sy pun 'mengecualikan' diri dari hadir ke kursus tersebut.. boleh cmtuh?? hahaha... boss pun ckp ok.. sy apa lagik.. hepi lorr... sy mmg tak ske p kursus2 nie, tatau la nape.. dari sejak bujang smpi dh beranak nie bila kena p kursus mesti lemah.. tu yg pelik lau tgk org lain hepi semacam bila kena p kursus.. alahaiii.. apa la mlsnya saya nie kan... masa bujang dulu.. kalo kena p kursus asek teringatkan tunang.. (wakakakaka).. skrg nie kalo kena p kursus kompem asek teringatkan pontel.. mau siang malam sy nanges.. hikhikhik... bistuh camnooo???? mmg la bleh ajak anak.. (opis sy nie best tau.. kalau p memana, luar daerah dari KL nie, sesapa yg ada anak kecik leh bawa skali.. bukan leh bawa anak jek, suami pun leh ikut serta.. kira2 cam p bercuti skali la.. best kan?? hahaha.. syukur2 dpt keje kat cni.. huhuhu... ) tapi mslhnya incik suami tak bleh cuti.. biasala la keje swasta.. keje plak ngan komunis.. (ehh.. ada lagik ke komunis skrg nie? hehe..) sudahnya... sy pun kansel la dari p kursus.. tu alasan yg sebetul2nya.. (sy kalo kena p memana, kalo leh nak angkut anak & suami skali... lemak kan?? =p)

cuma sy tak sangka.. diorang igt jugak kat sy... arinie diorang masuk opis tgk2 diorang hulur beg yg comei nie kat sy.. nak tau apa dlm nya?? meh sy tunjukk...



wahh.. beg RM lagik =p


kuih bangkit.. bestt.. sy suka mkn nie.. masuk dlm mulut jek nanti dia cair.. (cam coklat la plak..hikhik)


rempeyek.. sy kureng plak dgn yg nie.. tapi takper, incik suami leh habiskan.. hehe

alamak! blurr plak gambar bahulu sy nie..

haa!! yg nie sy saaaaaaaaangatt sukaa.. tgk tu warna warni.. gerammmmm


balm buah pala.. sok2 kalo sy batuk2 ke, saket pale ke, kena geget nyamuk ke leh pakai bnda nie. ihikss..



syukurr lagik skali... ada jugak buah tgn utk sy... mekasih yer kenkwan... lenkali sy nak lagikk... =p haha.. melampau la tuuuu....



5 kepochi:

syanis berkata...

hahahha ada kojer kosong dak angle....

aNgeL pUTiH berkata...

muahaha... ada2.. jadik asst. angel mau?? =p

neezareef berkata...

byk gile ha sourvenir

aNgeL pUTiH berkata...

ha.. sme skali ada 5 jenis barang.. hehe

Tanpa Nama berkata...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Blog Widget by LinkWithin