Khamis, 4 September 2008

tak pepasal amik EL

semalam aku coti.. coti emegency.. sebab?? sebab aku demammm!! huwaaa.. adeilaa.. tak pepasal kena amik coti.. menciknyaaa... kelmarin mmg aku dh rasa tak sedap badan, badan seram sejok, pale plak ting tong.. ptg tu plak, dari opis singgah param, kena ujan plak.. hah! amik ko... mmg nak suh penyakit dtg la tuh.. jadiknyaaa... disebabkan smlm aku coti, maka dengan rasminya coti rehat aku tgl lagik 11 ari.. aiyarkKKK!!.. cuti taun tgl 11 ari jek?? 2 mgu lagik nak amik cuti lagik p interview.. tgl 10 ari.. pastu nak raya plak. amik cuti lagik.. bape ari nak cuti yek?? agak2 seminggu cukup?? muahahaha.. tak agak2 ko nie angel... papepun kena tgu conformation dari incik abe. kalo aku cuti lelama pun, tup2 dia coti 2 ari takder maknanya laa.. huhh!!~

bila aku coti, maka si pontel pun diberikan cuti untuk ke rumah BS.. wahhh!!~ sronok bukan main si pontel niee.. pepagi celik2 mata nampak aku kat sebelah sengih2 plak dia.. cuba kalo hantar kat umah BS, kompem meraung.. baru jap tadi aku tepon BS tnya psl pontel, dia kata anak aku meragam.. huhuhu.. dah agak pun.. biasa la tuh, BS pun dah paham perangai dia... biasa la tu kan, bukan mak dia yg jaga.. huhuhu...

esok dah ari jumaatt!!~ yippieEE.. ari yg ditunggu2 oleh semua org.. muahahaha... tatau arr nape, bila tiba ari jumaat jek mesti aku rasa sonok sgt.. pes.. aku rasa ari jumaat nie waktu keje pendek jek.. masuk keje kul 8, kul 12.15-2.45 lunch (bagi org yg takleh pose), kul 3.00 baru mula keje (tu pun kalo ada keje arr.. kalo aku?? muahahah) kul 5.00 dah balikk!! yahoo.. 2nd.. bila dah ari jumaat, esoknya mestila sabtu kan, bila ari sabtu mesti cuti kan.. kan.. pas sabtu, ahad, ahad pun cuti lagik.. huhuhu.. best2.. 2 ari pontel dgn aku, pastu... ari isnin.. dh mula keje balik (aku paling x ske ari isnin.. tataula pasal apa..) dan ari isnin tu kompemla BS akan sms aku bitau anakku asek menangis dan menangis dan menangis.. isk3


** pontel.. pontel jgnla camni eh syg.. kan dh 2 bulan duk ngan BS.. kat c2 kan ramai kawan2 sebaya.. walaupun umur pontel muda sebulan dari mereka2 semua tapi mama tgk pontel yg paling besar kat c2.. nape pontel nangis?? kena buli dgn kawan2 ke?? iskk.. tak mungkin laa.. kena pukul ngan BS?? Ya Allah.. mintak dijauhkan. mama slalu doa BS pontel tak sekejam itu... tak bleh tdo?? kan mama dah blikan buaian.. umah BS bising ehh?? errmm.. nak wat cemana pontel, umah BS tu kan ramai bby.. mestila bising sket, pontel takleh samakan ngan umah kita.. kat umah kita cuma ada mama, papa dan pontel... habis tu pontel nak apa syg??? nak apa lagik.. nak mama laa... nak duk ngan mama.. duk ngan mama best, mama asek dukung pontel, asek tiom pontel, asek agah2 pontel, asek main2 ngan pontel.. tu pun mama tatau keRRR??







sape la tak syg si pontel nie.. sbr ehh syggg.. mama tgh tgu papa dtg jemput.. smpi umah nti, mama terus amik pontel.. nanti mama belai2 pontel.. mama+papa syg pontel slamanyaa... MMuaahHHH!!~ ♥♥♥



PhotobucketPhotobucketPhotobucket



2 kepochi:

atty's berkata...

angel demam..makan ubat tau..
nanti cepat sembuh..

aNgeL pUTiH berkata...

mekasih kak.. demam dh kebah, tapi batuk x ilang lagik..

Blog Widget by LinkWithin