Rabu, 13 Ogos 2008

permintaan papa

nie ada permintaan dari papa qistina. tah kenapa tetiba dia suh aku matchkan muka si pontel dgn muka dia.. dia kata nak tgk adakah sama, serupa atau sebijik?? wakakaka.. adeiii.. macam² plak suamiku ini. aku pun tak penah terpkir nak match²kan muka diorang berdua.. mmgla muka si pontel nie sijibik ngan papa dia, dan langsung takder iras muka aku pun.. tapi kalo dibelek betul² ada jugakla 1 or 2 part yg sama ngan aku.. cthnya cam idong.. idong ikut idong aku.. kalo idong ikut idong abe+pp layut habisla makin kembang semangkuk di pontel mama nih.. muahahha..

cuba korang tgk betul²... apa jawapan korang?? heheheh

2 kepochi:

diamond ring berkata...

jauh la muka papa qistina... camner nak komen.. hahahah

aNgeL pUTiH berkata...

jauh ekk?? lau cmtuh takyah komen laa.. abaikan jek.. hikhik..

Blog Widget by LinkWithin