Jumaat, 15 Ogos 2008

asek² pontel..

sambung cter smlm... smlm bawa pontel p kenek, checkup.. cam yg korang tau pontel dh berat.. adess!! 6.2kg.. aku pun tak sangka pontel seberat ituw.. hukhuk.. patutla aku dh tak kuat nak dukung dia.. nak mandikan dia pun rasa cam tak larat jek.. tu baru 4 bolan, sok² kalo dah 6 bolan, 7 bolan?? aiyokk!!! mau pengsan dibuatnya.. masa tuh turn abe plak la amik alih mandikan pontel.. tapii.. abe awal2 dh cakap tak brani nak mandikan dia.. huhuhu.. sabau jeklaaa.. la nie, pontel mmg dh lasak, time mandi ske lonjak²kan kaki dlm air.. 2 time mandi, time nak pakaikan pampers, barut, baju pun sama jugak. lagik la susahhhh... barut?? ekeke.. pontel dh masuk 4 bolan pun pakai barut. anak² korang cemana ek?? aku tatau bby nie patut pakai barut smpi umo bape bolan?

nie gambo pontel masa nak pakaikan dia baju.. smpi terselak² baju tuh.. nampak la barut pontel yg rambu ramba tuh.. ekekeke...






Photobucket Photobucket Photobucket

5 kepochi:

ains berkata...

syazana pakai barut spi 3 bln ja.... huhuhu,... tapi tdo berbedung spi 5 bln ok...semngat betui bdn qis yer...geram tgk... heheheh

aNgeL pUTiH berkata...

uikss 5 bulan?? qis umor sbln pun dah takmo tdo bedung.. kalo angel bedungkan skrg nie lagikla teruk.. dia tolak2 jek kain bedung tuh.. hahaha

atty's berkata...

semangatnya badan qis..

aNgeL pUTiH berkata...

kak ty.. qis kuat minum susu..

aNgeL pUTiH berkata...

kak ty.. qis kuat minum susu..

Blog Widget by LinkWithin