Rabu, 29 Ogos 2007

pes time tulis blog...

salamzz..
hehehe.. sbnrnya tatau nak taip apa kat cni cuma nak cakap rasa teruja sgt dh ada blog sndrik :p pasni leh ahh aku merapu macam2 kat blog nie.. ermm.. blog oh blog.. bila pkir2 balik dh bape banyak gaknya blog aku ek? kat mesra la (yg nie dh lama aku tak jenguk.. tah apa jadik gaknya. maybe ada resakse dlm tuh. huahuahua) pastu kat dlm frenster.. yg nie plak masih aktif lagik. tu pun kalo2 aku rajin, ada ahh citer aku kat sana. tapi cam segan arr nak citer manyak2 lam tuh. mana taknya, kwn2 yg aku kenal dlm frenster tuh ramai sungguh... tapi dlm blog baru nie rasa2 sme bende aku leh citer kot.. citer psl opis, psl diri aku, psl xtiviti harian aku, psl kije aku, psl rumahtangga aku, psl abe aku, psl bby aku.. (coming soonn..insyaAllah.. doakan2 smenya selamat).. ermmm... apa lagik nak taip ekk?? takper ahh.. rasanya cukup dulu stakat nie.. aku nak tancap dulu pape yg patut lam blog nie.. dh cantik nanti aku taip la bebanyak kat cni.. jmpa lagik!~ adiossssss!!~


regards,
~kHiRiz@~

0 kepochi:

Blog Widget by LinkWithin